הצצות למסיבת חוף מהסרטים

|

היי לכולם :)
כאן יאגר כל המידע למסיבה באוגוסט
 יצא סרטון חדש - שהוא ההצה למסיבה שתתקים באוגוסט :)
ראשית הנה הסרטון -



( ממליץ לכם לשים על איכות HD )
וכעת :) נפענח אותו :)
ראשית אנחנו רואים את רוס לינץ' ואת כריסי פיט מדברים ומציגים את עצמם -
תרגום למה שהם אומרים -
רוס - "היי חברה אני רוס לינץ מסרט חוף מהסרטים של ערוץ דיסני"
כריסי - "ואני כריסי פיט ואני משחקת בסרט חוף מהסרטים"
רוס - "היי, כריסי ראית איי פעם פינגווין גולש ?"
כריסי - "לא .. חח"
רוס - "לא?!"
לאחר שהם מדברים.. רואים את פולו פלייד ואת נינג'ה גולשים :)
ובזמן שמראים את התמונה רוס אומר "ובכן בקרה אני יודע שפינגונים אוהבים לגלוש .. ואם כבר מדברים על גלישה יש לי סוד גדול לחלוק איתכם! - מסיבת הקיץ בק"פ הולכת להיות מסיבת חוף מהסרטים - תבדקו את זה"
האם זה אומר שיצא משחק מיוחד למסיבה של גלישה בין כמה פינגוינים ? גלשנים חדשים בקטלוג ?
לדעתי השובה היא כן !
אחרי שראינו את זה רוס וכריסי מדברים ואת נינג'ה ופולו גולשים הם מראים את דמיות שלהם בק"פ -
וממש לאחר כן .. רואים את הצצה לאחד חדרי המסיבה או חדר מעוצב למסיבה :)
יש לי תחושה שזה הנמל או חוף הגלישה :)...
בתמונה רואים מדורה 2 מגבות פרושות , מצוף עם גלשן וחץ ... מעניין :)
טוב בתמונה הזאת כבר רואים עוד חלק ..
רואים את המבנה שזה בעצם מבנה ש2 קבוצות נלחמות עליו ...
וראים מגלשות מים בפינה השמאלית העליונה :) 
עכשיו יש לי תחושה שזה חדר מסיבה ...
ואז מראים עוד הצצה לחדר -
במה .. ? תאורה?  גלשנים ? מה זה יכול להיות ?
והנה תמונה "הכי מלאה" שראיתי -
עדיין לא ממש מובן :)
זה החדר מאחורי
רואים שיש מצלמה .. כנראה נקבל רקע כמו שהיה עם הכסא של סנטה בחג המולד ...
ואז רוס וכריסי מדברים שוב :)
ואומרים שהם מקווים לפגוש אתכם במסיבה ..
מסתבר שהמפורסמים במסיבה הם -
  • בריידי
  • מקנזי
  • קיינדס
אלה מפורסמים שיהיו במסיבה :)
יש לי עוד כמה סרטונים להראות להם והם גם הצצה למסיבה -
הנה הסרטון -



ראשית אנחנו רואים את בריידי ומקנזי גולשים -
מגניב :) חחח לאחר מכן רואים 2 רוכבי אופנעים .. האם זה אומר שנוכל לרכב על אופנוע בק"פ ? סביר שכן :)
 לאחר שרואים את האופנועים .. בריידי ומקנזי מובלים על גלשן לביג מאמא ומשם למאחורי הקלעים .. האם זה אומר שרק מנוים יכולו לפגוש אותם ?
ממממ .. כנראה שכן לצערי ...
ואז בסוף רואים את קיינדס שזה אומר שהיא גם תהיה מפורסמת בק"פ :)
זה הכל על הסרטון הזה :)
כעת יש עוד סרטון והנה הוא -



ממ  מעניין :) בהתחלה שואלים אותם שאלות והם עונים :)
לאחר שהקטע הזה נגמר מראים את החדר שהראתי קודם ( עם הכניסה לביג מאמא )
אבל יש עוד הצצה שלא כאן בפוסט הנה היא -
זה הביג מאמא .. בחלקו בצורה שניתן להבין ...
 ופה רואים תמונה של החדר כמעט בצורתו המלאה נראה לי משושטש .. אבל עדיין טיפה מבינים ...
זה בעצם כנראה הביג מאמא ... והחדר עם הבמה .. זה כנראה המאחורי הקלעים ..
מה דעתכם על הפוסט .
אהבתם ? לא אהבתם ?
בנתיים עד כאן :)
נתראה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: